Komunikacja w zespole – zawsze warto ją poprawić

Komunikacja w zespole – zawsze warto ją poprawić

Właściwie w każdej firmie przydałoby się szkolenie z komunikacji.


To chyba oczywiste, że bez umiejętności porozumiewania się z innymi nie da się efektywnie pracować. To, że czasem tak trudno jest się dogadać rzadko wynika z czyjejś złej intencji – ani naszej ani naszego rozmówcy.
Po prostu jesteśmy inni, mamy inne doświadczenia z ludźmi, inaczej słuchamy i inaczej słyszymy.

Dobrze wiedzieć, jak mam ja, a jak mają inni członkowie zespołu z tym dogadywaniem się. Może mamy inne potrzeby? Może inne rzeczy są dla nas priorytetowe, może mamy po prostu inny temperament? To wszystko może sprawiać, że trudno jest nam w komunikacji z ludźmi i niepotrzebnie generujemy u siebie (i u innych) stres i nieporozumienia.

Zapraszamy na warsztaty i coachingi zespołowe, na których poruszamy te różnice i pomagamy aktywnie słuchać po to, żeby poprawić nie tylko samą komunikację między pracownikami, ale też atmosferę w zespole.

Zobaczcie krótki filmik: